I Discorsi del Covo
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

forum in diaeto!!!!

+6
Giuli
Leo
Isa
bertonc
Sofy
aury
10 partecipanti

Pagina 1 di 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Successivo

Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty forum in diaeto!!!!

Messaggio  aury Mer Gen 23, 2008 4:26 pm

questo ze il forum in diaeto, e qua se poe scrivare soeo in dieto!!!! 'gnente latìn o che altro Evil or Very Mad ....me so spiegà????
tutti i putei poe scrivare qua, a no so mia rassista mi'!!!!! però 'i albanesi no i voio Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad !!!!! se sentimu tosi!!!! un baso daa vostra cara Aurora Very Happy
aury
aury

Numero di messaggi : 403
Età : 31
Localizzazione : campo da calcetto
Data d'iscrizione : 17.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty mi son bona de scrivar in diaeto!!

Messaggio  Sofy Mer Gen 23, 2008 5:57 pm

Oe Aurora! No savevo mia che te savessi scrivar cossì ben in diaeto....però mi scrivarò in diaeto trevijan, parchè son de San Denon, capio? A sembremo proprio boare! Bon, ghe xe qualcuni altro che xe bon de scrivar in diaeto? qualcuni che gà qualcossa da contar? Xe vedemo Aurora, un basotto sua masea!
Sofy
Sofy
Admin

Numero di messaggi : 1218
Età : 31
Localizzazione : in der Nähe von Bassano
Data d'iscrizione : 17.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  bertonc Mer Gen 23, 2008 9:31 pm

che roba se mai questa? Mi ghe provo a scriver in dialetto ma non so se ghe rieso ben!!! vao mejo ciacolare!!!!se vedemo
bertonc
bertonc

Numero di messaggi : 346
Età : 31
Localizzazione : Bassano del Grappa
Data d'iscrizione : 17.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Isa Mer Gen 23, 2008 11:29 pm

Ciò ma gavio visto da quanto se k non se scrive pi in sto forum????????? se na vergogna, da quando k se scumisià a scoa non ghe se pi nesuno k se ga interessà de scrivare calcossa de interessante Razz .......bon tose vao studiare sciense perchè non so miga mì se quea doman la interoga Exclamation Exclamation Exclamation un baso boarotto Razz ( ma varda tì non so gnanca se go scrito giusto, perdoneme se go sbajà, mi scoa el profesor me insegna solo k l'italian) lol! lol! lol!
Isa
Isa

Numero di messaggi : 186
Età : 32
Localizzazione : camera mia!
Data d'iscrizione : 17.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Sofy Gio Gen 24, 2008 5:13 pm

maaaa! Ma mi resto sconvolta a vedar robe del genare...me scandaiso! Qua ghe xe gente che no a se bona de scrivar in diaeto!!! Questa a xe na tradision che xe drio perdarse! Ma mi tegnerò alto l'onore del diaeto!
Se vedemo tosi! basotto
Sofy
Sofy
Admin

Numero di messaggi : 1218
Età : 31
Localizzazione : in der Nähe von Bassano
Data d'iscrizione : 17.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Leo Gio Gen 24, 2008 8:50 pm

A vùi scrivare anca mi so 'sto forum da boarotti, parò ca sipia ciaro ca mi scrivo soeo ca'n diaeto de Bressìo. Voria anca disare ca se anca 'sta chi me par tanto na roba 'a lighisti, ma mi no so mia lighista.
Cussita a Sofia a se ga scandaeisà paa scarsa bravura de chealtri ca ga scrito so sto forum. Podaria darse che anca mi no sipia tanto brao scrivare. Penso parò ca se gavarìa da darghe a tuti spassio so sto forum veneto. Se poe dire dee robe importanti co 'sta nostra lengoa. Par esempio mi vora contarve 'a storia dea vaca Vitoria. Morta la vaca, finisse a storia.
Leo
Leo

Numero di messaggi : 907
Età : 31
Localizzazione : Bressanvido
Data d'iscrizione : 21.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  aury Ven Gen 25, 2008 9:45 pm

Leo ha scritto:A vùi scrivare anca mi so 'sto forum da boarotti, parò ca sipia ciaro ca mi scrivo soeo ca'n diaeto de Bressìo. Voria anca disare ca se anca 'sta chi me par tanto na roba 'a lighisti, ma mi no so mia lighista.
Cussita a Sofia a se ga scandaeisà paa scarsa bravura de chealtri ca ga scrito so sto forum. Podaria darse che anca mi no sipia tanto brao scrivare. Penso parò ca se gavarìa da darghe a tuti spassio so sto forum veneto. Se poe dire dee robe importanti co 'sta nostra lengoa. Par esempio mi vora contarve 'a storia dea vaca Vitoria. Morta la vaca, finisse a storia.

vara un pòco chi se vede 'n 'sto forum!! Leo! te ghè rason, tutti poe scrivare in 'sto forum, basta soeo che serchino un poco de scrivare in diaeto!!! no importa se ghe xè chi no sa scrivare tanto ben, l'importante xe provare!!!! par ora, mi gò visto che nessuni se a cava tanto mae....bon...mi' vao....se sentimo....baxi!
aury
aury

Numero di messaggi : 403
Età : 31
Localizzazione : campo da calcetto
Data d'iscrizione : 17.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty varda ti cosa che me toca fare..

Messaggio  Giuli Dom Gen 27, 2008 3:50 pm

buondì a tutti siore e siori...non ghe credo che so drio scrivare in diate..me sento na stupida..maledeta l'aurora che a xe sta bona inventarse sta roba..preferivo meterme a scrivare in latin..xe più fasile che scrivare in diaeto secondo mi..go da farme insegnare da quancheduni (mi gavaria na idea non so voialtri... Very Happy )..far unpoco podarisimo fare anca un forum in inglese, o in crucco...varda come che simo ridotti..me sento tanto contadinotta...
speta che vao a vardar se le gainele ga fatto l'ovo..e me so parfin desmentegà de tore la late dae vache stamatina...che imbranà che so..poi vao a zapare l'orto che go da piantare un poche de robe..go un mucio de roba da fare...xe vedemo doman matina...baseti a tuti voialtri trane che a l'aurora..
pi.esse. scuseme gli erori..ma non so mia tanto bona a scrivare...e perdoneme se go meso pochi accenti...
Giuli
Giuli
Admin

Numero di messaggi : 284
Età : 32
Localizzazione : Molvena
Data d'iscrizione : 15.12.07

https://2bca.forumattivo.com

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Leo Lun Gen 28, 2008 6:18 pm

Giulia, me stupisso de ti! Me scandaiso, come ca ghe piase dire aea Sofia! Te te ghe desmentegà tuti i spiriti e i accenti e chealtri segni de interpunsion. E no te si bona ricordarte gnanca de nar tor su i uvi int'el punaro. E i mas-ci? Come xei i to' mas-ci? pig
Leo
Leo

Numero di messaggi : 907
Età : 31
Localizzazione : Bressanvido
Data d'iscrizione : 21.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Giuli Lun Gen 28, 2008 6:29 pm

pig pig pig pig pig non se va de metere tuti quei segnaci de interpunsion..parchè me vien l'ansia star là a segnarli tuti..eh si me so desmentegà de scrivare dei me mas-ci..ma i me mas-cetti sta ben..a quei ghe penso sempre...ma come te xe vegnuo in mente dei me mas-ci..leo??proprio a queo te ve pensare mentre che te pensi a mi?? anca parchè mi ho so che te me pensi sempre..non sta dir de no.. pig pig pig pig pig ..però che cei sti mas-cetti...i me piase tanto!
Giuli
Giuli
Admin

Numero di messaggi : 284
Età : 32
Localizzazione : Molvena
Data d'iscrizione : 15.12.07

https://2bca.forumattivo.com

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Sofy Mar Gen 29, 2008 10:25 pm

Oe tosi! come vaea? a mi ben grassie...me piase proprio 'ste discussion sui mas-ci dea giulia...e xe proprio beo vedar jente scrivar in diaeti diversi...te te fè 'na cultura! beh'n ciò, se voè saver el diaeto che a parla a benedetta... Very Happy par dir: come te ciamitu? ea a dise: come xe che te te ciamitu ti? poareta...a me fa tanto pecà, parchè secondo mi xe fondamentae saver parlar el diaeto, sarà parchè a xe a prima lingua che go imparà da cea cea...co' me nona che a me imparava e storiette...ah, che bei tempi, cari mei...bon, 'desso go proprio da 'ndar, go da magnar pan, poenta e la late e 'ndar in leto coi calcagni paradrio. Ve saeudo, vao. Xe vedemo!
Sofy
Sofy
Admin

Numero di messaggi : 1218
Età : 31
Localizzazione : in der Nähe von Bassano
Data d'iscrizione : 17.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Leo Gio Gen 31, 2008 5:37 pm

Go da farte i me complimenti, Sofia, paea bea letera ca te ghe scrito... me ga piasso pì de tuto co ca te ghe dito ca 'a Benedeta a te fa propio pecà, e ca te ghe da nar in leto coi calcagni paradrio. Propio beo. E go piasere de sentire ca i mas-ceti dea Giulia i sta ben, pronti pronti pa' esar fati su. Sito bona far su el mas-cio, Giulia? Ch'altrimenti vegno mi voentiera iutarte.
Leo
Leo

Numero di messaggi : 907
Età : 31
Localizzazione : Bressanvido
Data d'iscrizione : 21.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty ciao bei

Messaggio  Giuli Gio Gen 31, 2008 8:05 pm

aora...i masc-eti so bona farli su..se te voi tajarghe a testa ti, Leo, che a mi me fa abastansa schifo...parò secondo mi a Benedetta no a parla cosita...no a parla proprio diaeto!! semo noialtri boaroti!! non stasimo tor ein giro che altri che no ghe xe par piacere...ognun se fasa i casi sui par favor..!!
parò leo come mai non te scrivi pi en tel forum de latin?? te sito sà stufà?? o savevo mi che 'ndava finire cusita..va bon..me meto far qualcossa..tipo studiar matematica pa che altra imbriaga..senza far nomi..
ve saudo!
un baseto pig pig
Giuli
Giuli
Admin

Numero di messaggi : 284
Età : 32
Localizzazione : Molvena
Data d'iscrizione : 15.12.07

https://2bca.forumattivo.com

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Cossa?

Messaggio  Leo Gio Gen 31, 2008 8:57 pm

Cossa? Mi, ca me stufo de scrivare 'nte 'l forum en latìn? Me parerìa pitoste ca si valtri ca no v'in ciava granché, xa ca no ghe scrivì pì. L'ultima letera xe mia, e 'a xe xa 'a secunda ca scrivo da mi soeo, uno se podaria anca stufare de scrivare so'n forum ca no lexe nisuni.
Parte questo... come sito messa col sito de classe? Sito drio nar vante o gratarte a pansa? Ma varda ti 'sta xente ca se ga 'a tenderla in continuassion parché a fassa calcossa. Gheto bisogno de antri ipse disit? Mi no ghin'ho antri, ma forse calcheduni se te ghe domandi... 'ntanto mi ve saeudo, tuxi.
Leo
Leo

Numero di messaggi : 907
Età : 31
Localizzazione : Bressanvido
Data d'iscrizione : 21.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty ahahah

Messaggio  Giuli Gio Gen 31, 2008 9:21 pm

varda leo che mi lexo sempre tuto in sto forum..se dopo non ve rispondo a xe n'altra storia..ma se ti te scrivesi un poco manco in latin..qualca fraseta soltanto..magari noialtri savarisimo anca queo che te scrivi..invese, se te te meti a scrivare troppo non capimo un casso...cambiando el discorso me farai molto piasere se te podessi scrivare un poche de ipse dissit (come diria me nona) in te un fojo word...cussita dopo basta che fassa copia e incoa..e resparmio un pocheto de tempo..visto che non posso meterme a far tuto mi..!! q sta roba non vae soo par ti ma anca par tuti che altri..fasime sto favore..par favore!!
basetti mas-cettosi pig pig pig pig pig
giùgiù
Giuli
Giuli
Admin

Numero di messaggi : 284
Età : 32
Localizzazione : Molvena
Data d'iscrizione : 15.12.07

https://2bca.forumattivo.com

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty me scuso tanto coa betta

Messaggio  Sofy Dom Feb 03, 2008 1:22 pm

Oe jente! eora, go proprio da scusarme coa betta, visto che sul me ultimo mesajo a go nominada e suito el dì dopo trenta persone xe vegnue a dirme sù...ben 'somma, mi voevo dir soeo 'na roba par far ridere, e a betta a sa benissimo de nn saver parlar diaeto....comunque par far contenti tutti me scuso, va ben? che permaeosi però...vorà dir che non nominerò pì persone che non se xe neancora iscritte (o come xe dise..) e no e se dà na mossa...bon eora vao. xe vedemo.
Sofy
Sofy
Admin

Numero di messaggi : 1218
Età : 31
Localizzazione : in der Nähe von Bassano
Data d'iscrizione : 17.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Leo Dom Feb 03, 2008 8:41 pm

Xera òra ca te capissi 'nca ti cossa ca voe dire 'vere a che fare coa xente permaeosa... chi ca ga rece par sentire...
Leo
Leo

Numero di messaggi : 907
Età : 31
Localizzazione : Bressanvido
Data d'iscrizione : 21.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Sofy Dom Feb 03, 2008 8:44 pm

'vara ti seto! 'varà che rivo là col sciopo! cossa vuttu insinuar? mejo che taso va, se no vien fora el putiferio...
Sofy
Sofy
Admin

Numero di messaggi : 1218
Età : 31
Localizzazione : in der Nähe von Bassano
Data d'iscrizione : 17.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Leo Mer Feb 06, 2008 7:03 pm

Ma déi va' ca scherso. Pitoste, conté a mi e a chealtri boaroti de 'sto forus chi come ca gavì passà 'e vacanse de Carnevae e 'l dì dee Senari. Mi so sta casa a magnar fritoe e grustoi e a dormire. Che poi xe 'a magnera pì giusta de passare 'e vacanse e 'l tempo in xenare Wink !
Leo
Leo

Numero di messaggi : 907
Età : 31
Localizzazione : Bressanvido
Data d'iscrizione : 21.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Sofy Mer Feb 06, 2008 7:12 pm

Ben cari non ghe credarè...non go gnanca magnà na fritoea...e ormai xe massa tardi...me despiase proprio...però go fato tutti i compiti! soi o non soi na brava brava putea? mamma mamma...el prete me ga trato so 'na seciada, da carioeada de sènare...no o sopporto. Savìu? go finio el libro de Erri Poter in solche tre dì...ma quanto beo seo!!! e po' l'ultimo capitoeo no me son trategnua...go dovesto lesarlo suito pena che go leto "disnove ani dopo"...son contenta par iori...che bea storia, che bel finae....voria tanto che ghe fusse un otavo libro...eeeh...vabè...stao qua a sognar ancora nascianta. Se vedemo tosi. un baso
Sofy
Sofy
Admin

Numero di messaggi : 1218
Età : 31
Localizzazione : in der Nähe von Bassano
Data d'iscrizione : 17.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Leo Gio Feb 07, 2008 8:58 pm

So dacordo ca'l libro de Erri Potter xe beo, ma par mi el finae xe on fià massa sdolcinà. Speraria anca mi c'a chea pora femena dea Rollings ghe salte 'a baricoccola de scrivarghine n'antro paro, de libri... Dopotuto, cossa ghe costea, no 'a ga gnente a fare tuto el dì... là su 'n't'el so casteo en Scossia... study
Leo
Leo

Numero di messaggi : 907
Età : 31
Localizzazione : Bressanvido
Data d'iscrizione : 21.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Sofy Gio Feb 07, 2008 11:46 pm

Ma davera? no o savevo mia che a viveva in scossia...aaaaben ciò...comunque par mi el finae no'l'xe sdolcinà, ma el xe trato là, a podeva finir mejo a storia insomma. A roba che me par strana xe'l discorso de Siente a Erri a a fine, e no go proprio capio che rassa de coppie se xe formae...inciucci vari che a mi no i me par boni. Mi gavaria visto sente diversa co' sente diffarente. ma sta qua a xe na me opinion. Notte a tutti. un baso.
Sofy
Sofy
Admin

Numero di messaggi : 1218
Età : 31
Localizzazione : in der Nähe von Bassano
Data d'iscrizione : 17.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  bertonc Ven Feb 08, 2008 7:42 pm

ma a gha vio finia de ciacolare su chel puteo là? El fà vegnere a latte sui calcagni!!!!
A se da un mucho de tempo che non me faso vedare so sto forum, ve so mancà????? A penso proprio de no vabè sarà par n'altra volta.........
bertonc
bertonc

Numero di messaggi : 346
Età : 31
Localizzazione : Bassano del Grappa
Data d'iscrizione : 17.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Sofy Ven Feb 08, 2008 8:24 pm

bertonc ha scritto:ma a gha vio finia de ciacolare su chel puteo là? El fà vegnere a latte sui calcagni!!!!
A se da un mucho de tempo che non me faso vedare so sto forum, ve so mancà????? A penso proprio de no vabè sarà par n'altra volta.........
oe bertonc! da quant che no se vedemoooo...come vaea ciò, ben? ciao giulia te vojo ben anca se no'l par...ma sta tranquia!
Sofy
Sofy
Admin

Numero di messaggi : 1218
Età : 31
Localizzazione : in der Nähe von Bassano
Data d'iscrizione : 17.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Leo Ven Feb 08, 2008 8:50 pm

Cossa gheto 'a dixare so "chel puteo là"??? Varda che vegno lì e te sbato el libro 'n testa (fa anca mae, grosso come che l'è). Eco. Parte questo, so contento de védarte so 'sto forus da novo. Xera anca òra parché xa ghe xe xente ca no vegnarìa so 'sto sito gnanca se te 'a tendi col s-ciopo, se po anca quei che de soito vien taca smetere...
Saludi dal to caro Leonardo
p. s. "mucho" me par pì spanioeo, comunque... mucho gusto...
Leo
Leo

Numero di messaggi : 907
Età : 31
Localizzazione : Bressanvido
Data d'iscrizione : 21.12.07

Torna in alto Andare in basso

forum in diaeto!!!! Empty Re: forum in diaeto!!!!

Messaggio  Contenuto sponsorizzato


Contenuto sponsorizzato


Torna in alto Andare in basso

Pagina 1 di 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Successivo

Torna in alto

- Argomenti simili

 
Permessi in questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum.